CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 7, 2009

AkhirNYA kini pasti....

Selamat tibak kepada sume yg sudi membaca blog aku ni, sori lah sebab aku dah lama x update blog aku ni almaklum lah hari 2 sibuk ngan exam sekarang ngan projex n field work pulak..apapun projx aku dah selamat bentang depan barisan pensyarah pusat pengajian aku..siap ada pegawai JHEOA yang datang nilai, entah lah macam mana keputusannya nati..
kita tunggu jer lah..
mcm ni lah korang sume kalau kita asyik dihimpit keje yang bnyak sampai nak hangout ngan member2 pun x sempat..
korang pun mesti sama kan..
selesai projex kena habiskan CBA pulak...
kiranya lewat jugak lah ku pulang ke kampung....
x sabar nak balik kg..
dekat2 nak cuti sekolah ni ramai pulak org yang nak kawin..
termasuklah sepupu aku...
dah nak kawin dia..
aku lewat lagi kot..
cita2 x tercapai lagi...

0 comments: