CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 10, 2009

MY LITTLE PRINCE...

Holla sume,
Korang apa kaba nyer?...dah makan ker belum ni?...aku belum lagi baru balik daripada buat keje kat Bandar JB terus update blog aku...ada keje yang masih belum diselesaikan disana ngan pensyarah aku..huhuhuhuhu...(Kepenatan ku tahap DEWA+DEWI)...

Ok aku penat tapi aku hepi sebab "my little prince" coming around...apa 2? al kisahnya aku dapat anak buah lagi, kali ni lelaki tau...kata mak aku comel macam aku zaman kecik2 tapi mirip bapa dia..apa maksud mak aku? maybe montel mcm aku lah 2 kot masa budak2 cuma muka persis bapa dia...aku masuk ni dah ada 8 orang anak buah...4 prince dan 4 princess yang ensem2 n canteq2 mcm uncle dia jugak...kali ni menjadi tanda "?" dalam famili aku nak letak nama apa pulak kat anak buah aku ni...aku ada list nama yang mungkin boleh aku hantar nyer sebagai proposal kat famili aku. Antara nama aku listkan nak letak kat anak buah aku ni adalah seperti berikut..

1.Muhammad Ikwan Izhan
2. Muhammad Adam Haris
3. Muhammad Luqman Nur Hakim
4. Muhammad Amir Iz'zudin
Ok x korang nama "My Little Prince" aku yang aku akan pastikan akan jejak langkah mcm aku..hohohoho...
ni buat aku x sabar nak balik tgk "My Little Prince"...

0 comments: