CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 7, 2009

RinDu gLeR zAmaN dEgReE @ uMt..


Holla korang sume,

Buat apa2 2? dah makan blm?mandi? kalau sume dah siap sedia apa lagi jom lah baca blog aku ni. Biasalah blog jejaka gatal tangan yang over nak menulis nak jadi editor majalah x layak so tulis kat blog sajaaa!!..


owh yer lupe pulak tajuk aku kat atas 2 rindu gler zaman degree dkt UMT Kuala Terengganu, Terengganu. Tapi x lah sampai hilang kewarasan dah...banyak sangat kenangan indah dekat sana dan sampai kan aku terpanggil untuk membuat blog bagi group degree aku kat UMT dulu. Blog yang akan aku bina nati akan aku masukkan perkembangan dak2 clas aku dulu. Keje apa? dah kawin ker? anak berapa? laki hensem x? isteri canteq ker? sume 2 akan aku masuk kan dalam blog 2 nati..korang sume sabar sikit tau aku dalam proses nak membina blog tersebut, nati mudahlah korang sume nak tgk apa yang berlaku kat kawan2 aku zaman degree dulu..


Apapun tunggu kemunculan blog zaman degree aku yang bakal aku bina x lama lagi ok..

tata...

0 comments: