CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 10, 2009

INTIVIEW DPLI, USM KUBANG KERIAN, KELANTAN


"Ada gaya jadi cikgu ker aku ni...Cikgu Faizal@Dr.Faizal?"
A'kum...
Hai korang sume tengah buat apa?jangan kata ada yang baru bangun tido...aku pagi2 buta duk kemas bilik. Sebab aku nak pindah bilik lain kat kolej kediaman aku ni. Bilik selesa lah sikit aku pilih, ni aku nak berstory sikit pagi2 ni...mcm ni tau aku dapat intiview untuk Diploma Pendidikan Lepasan Ijazah a.k.a DPLI...

Aku main isi jer, x sangka aku jawab soalan exam dalam masa 30 min pun lepas. 2 mana nyer untung sabut timbul untung batu tenggelam, aku bersyukur sebab Allah SWT telah memberkati aku untuk mendapat laluan ke intiview nati. Aku pun masih keliru lagi ni, kalau lah berjaya intiview aku nanti mcm mana ngan master aku?..kadang2 tension jugak ngan situasi macam ni, tapi kalau difikir logik akal keje penting.master bila2 boleh smbung..tapi entah lah biarlah tuhan saja yang tentukan bagaimana untuk aku berdepan dengan semua nie...

Tarikh Intiview : 26/5/2009
Masa : 9.00 Pagi
Vanue : Bilik Tutorial 7, Kompleks Kuliah Kampus Kesihatan,
USM Kubang Kerian, Kelantan
Layak ker tidak aku bergelar seorang guru untuk mendidik anak bangsa...entah lah semua akan terjawab lepas keputusan intiview kelak diketahui...

0 comments: