CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 7, 2009

HasiL KaJiaN kU bAkAl D'pUBlisH kAN...

Holla..
jam kat laktop aku 8.44 pm so izinkan aku ucapkan selamat malam dekat sume, sori lah tiba2 rajin nak post cter malam ni. Biasa lah keje x ada, buat2 ada keje..malam ni aku nak story sikit pasal hasil kajian aku masa zaman undergraduate yang akan dipublishkan kepada umum x lama lagi, memang terkejut jugak supervisor aku masa degree col aku cakap yang dia dah hantar abstrak kajian aku dekat pihak penganjur, jadi kalau x ada apa2 halangan hujung tahun ni aku akan bentangkan hasil kajian aku. Katanya akan dibuat dkt UKM, tempat aku study skrg...mcm terkejut tahap badak x cukup mandi pun ada bila dapat tahu kajian aku buat nak dibentangkan. Mesti korang tertanya2 apalah projex aku buat masa degree kan..aku fokus pada perancangan keluarga, alah family planning semakin hari semakin sayang...

Projex aku ni pelik sikit, x pernah ada dak jabatan aku buat tajuk ni..aku jer over yakin buat tajuk ni. Al kisahnya masa zaman praktikal aku buat latihan praktikal aku dekat Lembaga Penduduk Dan Pembangunan Keluarga Negara @ LPPKN, so kat situ aku mula mengenal erti perancangan keluarga sebenar...
Lepas kumpul data sume, tiba lah sem yang memang tension untuk student tahun akhir zaman degree iaitu buat paper projex (tension ker?x kot!!)...aku pun dengan yakin buatlah pasal family planning, biasa kita dengar kalau analisis tajuk ni dah perempuan buat.Tapi kata ketua jabatan aku Dr. Nizaita, pemahaman kaum lelaki berbeza ngan kaum perempuan tentang program perancangan keluarga ni..

So that why, dia suruh aku teruskan dengan kajian aku...aku diletakkan bawah supervisor yang memang paham jiwa "massy" aku ni iaitu puan ismar liza mahani bt ismail...
Kenapa aku pilih dia?..
Dia jenis pensyarah teliti tau, korang bayangkan setiap kesalahan ejaan yang korang buat dia akan dapat kesan, dia banyak bagi sokongan kat aku agar buat yang terbaik dalam idup ni. Kalau x sokongan dia ngan cik rozita aku rasa aku x akan smbng master...thanx of lot...

Apapun peluang yang diberikan ni akan aku gunakan dengan sebaik mungkin,
thanx pn.ismar n cik rozita bagi peluang pada saya...

0 comments: