CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 31, 2009

H1N1 SERANG UPSI..

Hai sume..
sori2 banyak2 sebab x update blog ni, biasalah bnyk sangat keje nak disiapkan smpaikan terlupe pulak nak update blog kesayangan aku ni. apapun aku sekarang kat kampung sedang asyik manjakan diri ngan pemandangan laut china selatan sebabnya UPSI dapat cti bermula 29/7 hingga 9/8 gara2 influenza H1N1 yang menyerang UPSI..29/7 aku kuliah jam 11 pagi so apa lagi lepas suboh membuta lah dulu, tapi aku sempat lelapkan mata kejap sebab saiful dak bilik aku cakap H1N1 serang UPSI..aku dah boleh agak dah mesti UPSI akan jejak langkah sama ngan UPM,USM,UiTM, UUM, dan beberapa buah intitusi pengajian lain, muka x bersihkan lagi ni...beg baju dah siap packing dah..apapun aku col dulu Pn Ramlah, biasalah ketua kelas kenalah tanya lect dulu kot2 dia nak buat kuliah..dia kata ada, aku dah frust gler dah ni, kemudian dak yg clas kul 8.00am balik dia org kata sume kuliah batal dan kompleks kuliah kita org dah dikunci..so kita org rehatkan diri sebelum ada apa2 berita tentang H1N1 ni, apa lagi kita orang pun rancang lah sebelum keputusan brape hari dapat cuti sempat lagi turun mandi air terjun dekat lata kelumpang kalau x silap aku...aku,wan,aswari,daus,alfred,ali,hady n jefry bersiaplah untuk mandi manda kat air terjun...

Lepas syok habis mandi kita org dapat brita UPSI cuti seminggu apa lagi balik apartment ambik beg pakaian terus blahh..nasib baik aswari ada kalau x memang x tahu lah aku nak naik apa balik klate, kita org bertolak dari proton city ke kb dalam kul 5 lebih so kami sampai kat kb dalam 12 lebih ikut jalan simpang pulai, apapun hari 2 memang x tercapai dek akal lah nak balik kampung, tapi kita hanya merancang tuhan tentukan, apapun dapat cuti free lah tapi keje memang banyak duk tunggu..nasib baik sempat bawa balik tugasan kalu x memang x tahu lah nak jadi apa aku kalau kat kg ni..

apapun H1N1 memang menakutkan, serangan biologi yang cukup hebat pada zaman ini, apapun cuti free 2 penting..daaa...

0 comments: