CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 14, 2009

CIKGU oh CIKGU...



Haii sume...


dah lama x update blog kesayanganku nie..maklumlah kesibukan ku menempuhi liku2 sebelum dinobatkan sebagai seorang pendidik tidak lama lagi. Alhamdulilah semester 1 berlalu dengan penuh ketenangan, sekarang ini aku meneruskan semester 2 pada fasa terakhir sebelum mengikuti praktikum latihan mengajar. InsyaAllah jika diluluskan oleh Unit Latihan Mengajar (ULM) Universiti Pendidikan Sultan Idris UPSI aku akan mulakan latihan mengajar aku di SMK MULONG Kota Bharu, Kelantan dalam major Pendidikan Pengajian Am, kira aku akan ajar dak2 tingkatan 6 lah ni..


Sepanjang semester 1 berlalu banyak kenangan manisku rasai.Antaranya aku mengenali erti persahabatan..pertemuan dengan kumpulan Q cukup manis sekali pada semester lepas. Banyak kenangan dikongsi bersama, paling best saat2 bersama2 geng2 power D..arrieyana+scha+wana+kak fiza+wan+aswari adalah kenangan paling indah dalam hidup ini..syukur pada ilahi kerana dikurniakan sahabat yang cukup memahami diri ku...




salam sayang...


CIKGU FAIZAL...

0 comments: