CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 10, 2009

T.a.h.N.i.A.H....

Bersua kembali....hari2 penuh indah, bunga2 mekar di tanam...namun kata orang perjuangan hidup masih lagi jauh...bulan mac banyak menceritakan erti kegembiraan bagi aku...kawan2 seperjuangan aku akan mendirikan mahligai impian mereka...terlebih dahulu aku ingin mengucapkan sekalung tahniah kepada teman2 aku...

ChE MazRy MoHd @ AngAH
hUsNA BiNTi SaLLeH @ cIKgU HuSNa
NiK sAlINa MohAMmad @ SallY...
teman2 aku ni semua akan mendirikan rumahtangga dalam bulan mac ini...aku ucapkan tahniah dan semoga jodoh akan berkekalan hingga ke akhir hayat...jadilah...suami yang penyayang kepada isteri dan anak-anak...isteri yang taat kepada perintah dan suruhan suami...semoga dapat banyak baby ok...

Aku tetap berdiri teguh sebagai anak teruna...anak teruna yang masih mencari pasangan untuk dirasai kegembiraan+kesedihan bersama...mungkinkah aku jenis memilih sehingga kan lambat bagi ku mendapatkan kalungan cinta suci...biarlah takdir tentukan...

Apapun sekali lagi tahniah buat teman2 ku....dan maaf sebab aku x dapat hadirkan diri di majlis resepsi kalian disebabkan oleh perkara2 yang x dapat aku elakkan....

0 comments: