CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 11, 2010

TENTANG SESEORANG...

Salam kasih semua..
Emmm petang ni tangan terasa masa melakarkan sesuatu di dalam blog kesayangan aku ni..ketika merehatkan badan tadi terdengar sajak yang dilafazkan oleh seorang teman…b est jugak sajak ni..x silap sajak ni dalam filem “ADA APA DENGAN CINTA a.k.a AADC”..memang best sangat2 jalan cter dia…


TENTANG SESEORANG

Ku lari ke hutan kemudian menyanyi ku..
Ku lari ke pantai kemudian teriak ku…
Sepi…
Sepi dan sendiri aku dibenci…
Ingin binga aku mahu dipaksa…
Bosan aku dengan penat…
Nyah saja kalau bukan..
Seperti berjelaga kita ku sendiri…
Pecahkan saja gelasnya…
Biar ramai…
Biar mengaduh sampai gaduh…
Ada malaikat menyulang jaring labah-labah belang di tembok kratung puteh…
Kenapa tak goncangkan saja locengnya…
Biar berderai…
Atau aku harus lari ke hutan atau ke pantai…

0 comments: