CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 25, 2009

SyUkUr kE HaDraT iLaHi...

Hai sume,

Aku betul-betul minta maaf dengan kalian semua sebab tak update blog aku ni..biasalah seperti yang aku katakan bila berada kat kampung halaman aku nie macam-macam benda yang aku nak buat. Kata orang “Hujan Emas Di Tempat Orang, Hujan Batu Di Negeri Sendiri”…lebih kurang macam tu lah kan peribahasa yang menyatakan akan tempat kita lebih elok kalau nak dibandingkan dengan tempat lain, biarlah life di tempat kita kekampungan, tapi di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung kan.

Ok lah mesti korang sume tertanya-tanya apa lah yang aku duk tengah buat sekarang kan sampai tak update blog aku ni..apa lah projek aku kan, nak kata projek tak jugak tapi tunggu lah beritanya nanti…apapun aku begitu bersyukur sehingga menitiskan manik2 jernih apabila impian menjadi kenyataan, dream come true... Betul kata cikgu aku dulu, kalau dah rezeki kita tak akan ke mana-mana cuma cepat dan lambat saja..apa semua ni? Mesti korang tertanya-tanya kan, tunggu lah bila semua dah stabil dan perjalanan dah elok akan aku postkan dekat blog kesayangan aku ni.

Apapun pada kali ini aku ingin berkongsi kegembiraan aku dengan korang sume apabila impian menjelang kedewasaan ku telah menjadi kenyataan. Walaupun terdapat pelbagai spekulasi negatif apabila aku mahu menerima kenyataan akan cita2 aku ni aku mulai sedih, tapi kenapa perlu tipu diri sendiri sedangkan hati dan perasaan kita sudah berada pada tempat yang dituju..
Ok lah korang nati dah tiba masa nyer akan aku postkan apa sebenarnya yang terjadi dengan aku..take care tau!!

P/S: Pada kesempatan ini aku nak minta maaf kepada pembaca blog aku ni yang tak puas hati, aku pun dah tahu siapa dia tapi biarlah malas nak kecoh2 sebab masa zaman belajar pun memang perangai dia mcm 2 sebab tu habis dia gaduh ngan orang lain. Banyak2 lah ingat kat Tuhan sebab kita tak boleh nak tuduh setiap apa yang berlaku tanpa usul periksa…

0 comments: